آ
-
آموزش
رویکرد آموزشی در مضمون بازی های کودکانه شعر معاصر [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 27-58]
-
آموزش اخلاق
شناسایی چالش ها و دشواری های معلمان در ارائه آموزش های اخلاقی و عاطفی به دانش آموزان در دوره های ابتدایی و اول متوسطه [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 157-186]
-
آموزش اخلاق مدار
پیشینه شناسی اخلاق حرفه ای معلم در آموزش [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 187-207]
-
آموزش زیست شناسی
مروری بر جنبههای اخلاقی کاربرد حیوانات آزمایشگاهی در پژوهش و آموزش زیستشناسی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-26]
ا
-
اخلاق
مطابقت شایستگیهای کتاب اخلاق حرفهای پایهی دهم دانشآموزان استثنایی با قرآن مجید [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 102-136]
-
اخلاق ارتباطات
اخلاق ارتباطات بهعنوان مؤلفهی مهم خودبرندسازی معلم در تنظیمات محیط دیجیتال [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 137-155]
-
اخلاق حرفهای
پیشینه شناسی اخلاق حرفه ای معلم در آموزش [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 187-207]
-
اخلاق حرفهای
واکاوی روایتها و تجارب زیسته دوران تحصیلی یک دانشجو معلم بهعنوان عامل تأثیرگذار بر اخلاق حرفهای معلمان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-35]
-
اخلاق حرفهای
رابطهی اخلاق حرفهای با خودکارآمدی و عملکرد شغلی معلمان ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 68-82]
-
اخلاق حرفهای
رابطهی اخلاق حرفهای با تعهد سازمانی و رضایت شغلی مدیران شهرستان ایرانشهر [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 101-83]
-
اخلاق حرفهای
مطابقت شایستگیهای کتاب اخلاق حرفهای پایهی دهم دانشآموزان استثنایی با قرآن مجید [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 102-136]
-
اخلاق حرفه ای
اخلاق حرفه ای در مراکز تعلیم و تربیت، با تأکید بر بیانیۀ گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 126-156]
-
استان قزوین
تحلیل شکاف وضعیت موجود و مطلوب صلاحیتهای حرفهای معلمان (مطالعه موردی: معلمان استان قزوین) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 106-125]
-
اصول اخلاقی
پیشینه شناسی اخلاق حرفه ای معلم در آموزش [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 187-207]
-
اعتباریابی
ساخت، اعتباریابی و رواسازی پرسشنامۀ اخلاق کار [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 36-67]
ب
-
بازی کودک
رویکرد آموزشی در مضمون بازی های کودکانه شعر معاصر [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 27-58]
-
برند شخصی
اخلاق ارتباطات بهعنوان مؤلفهی مهم خودبرندسازی معلم در تنظیمات محیط دیجیتال [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 137-155]
-
بیانیۀ گام دوم انقلاب
اخلاق حرفه ای در مراکز تعلیم و تربیت، با تأکید بر بیانیۀ گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 126-156]
پ
-
پرسشنامۀ اخلاق کار
ساخت، اعتباریابی و رواسازی پرسشنامۀ اخلاق کار [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 36-67]
-
پژوهش
مروری بر جنبههای اخلاقی کاربرد حیوانات آزمایشگاهی در پژوهش و آموزش زیستشناسی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-26]
ت
-
تجارب زیسته
واکاوی روایتها و تجارب زیسته دوران تحصیلی یک دانشجو معلم بهعنوان عامل تأثیرگذار بر اخلاق حرفهای معلمان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-35]
-
تربیت
اخلاق حرفه ای در مراکز تعلیم و تربیت، با تأکید بر بیانیۀ گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 126-156]
-
تربیتمعلم
پیشینه شناسی اخلاق حرفه ای معلم در آموزش [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 187-207]
-
تعلیم
اخلاق حرفه ای در مراکز تعلیم و تربیت، با تأکید بر بیانیۀ گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 126-156]
-
تعهد سازمانی
رابطهی اخلاق حرفهای با تعهد سازمانی و رضایت شغلی مدیران شهرستان ایرانشهر [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 101-83]
چ
-
چالش ها
شناسایی چالش ها و دشواری های معلمان در ارائه آموزش های اخلاقی و عاطفی به دانش آموزان در دوره های ابتدایی و اول متوسطه [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 157-186]
ح
-
حقوق حیوانات
مروری بر جنبههای اخلاقی کاربرد حیوانات آزمایشگاهی در پژوهش و آموزش زیستشناسی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-26]
-
حیوانات آزمایشگاهی
مروری بر جنبههای اخلاقی کاربرد حیوانات آزمایشگاهی در پژوهش و آموزش زیستشناسی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-26]
خ
-
خودبرندسازی معلم
اخلاق ارتباطات بهعنوان مؤلفهی مهم خودبرندسازی معلم در تنظیمات محیط دیجیتال [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 137-155]
-
خودکارآمدی
رابطهی اخلاق حرفهای با خودکارآمدی و عملکرد شغلی معلمان ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 68-82]
د
-
دانش آموز
شناسایی چالش ها و دشواری های معلمان در ارائه آموزش های اخلاقی و عاطفی به دانش آموزان در دوره های ابتدایی و اول متوسطه [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 157-186]
-
دانشآموزان استثنایی
مطابقت شایستگیهای کتاب اخلاق حرفهای پایهی دهم دانشآموزان استثنایی با قرآن مجید [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 102-136]
-
دانشجو ـ معلمان
واکاوی روایتها و تجارب زیسته دوران تحصیلی یک دانشجو معلم بهعنوان عامل تأثیرگذار بر اخلاق حرفهای معلمان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-35]
-
دهة هفتاد و هشتاد
رویکرد آموزشی در مضمون بازی های کودکانه شعر معاصر [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 27-58]
-
دوره های ابتدایی و اول متوسطه
شناسایی چالش ها و دشواری های معلمان در ارائه آموزش های اخلاقی و عاطفی به دانش آموزان در دوره های ابتدایی و اول متوسطه [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 157-186]
ر
-
رضایت شغلی
رابطهی اخلاق حرفهای با تعهد سازمانی و رضایت شغلی مدیران شهرستان ایرانشهر [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 101-83]
-
رواسازی
ساخت، اعتباریابی و رواسازی پرسشنامۀ اخلاق کار [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 36-67]
-
روایتپژوهی
واکاوی روایتها و تجارب زیسته دوران تحصیلی یک دانشجو معلم بهعنوان عامل تأثیرگذار بر اخلاق حرفهای معلمان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-35]
ص
-
صلاحیتهای حرفهای
تحلیل شکاف وضعیت موجود و مطلوب صلاحیتهای حرفهای معلمان (مطالعه موردی: معلمان استان قزوین) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 106-125]
ع
-
عملکرد شغلی
رابطهی اخلاق حرفهای با خودکارآمدی و عملکرد شغلی معلمان ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 68-82]
ق
-
قرآن مجید
مطابقت شایستگیهای کتاب اخلاق حرفهای پایهی دهم دانشآموزان استثنایی با قرآن مجید [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 102-136]
ک
-
کتاب اخلاق حرفهای پایهی دهم
مطابقت شایستگیهای کتاب اخلاق حرفهای پایهی دهم دانشآموزان استثنایی با قرآن مجید [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 102-136]
-
کلید واژه: شعر
رویکرد آموزشی در مضمون بازی های کودکانه شعر معاصر [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 27-58]
م
-
محیط دیجیتال
اخلاق ارتباطات بهعنوان مؤلفهی مهم خودبرندسازی معلم در تنظیمات محیط دیجیتال [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 137-155]
-
مسائل اخلاقی
مروری بر جنبههای اخلاقی کاربرد حیوانات آزمایشگاهی در پژوهش و آموزش زیستشناسی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-26]
-
معلم
شناسایی چالش ها و دشواری های معلمان در ارائه آموزش های اخلاقی و عاطفی به دانش آموزان در دوره های ابتدایی و اول متوسطه [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 157-186]
-
معلمان
واکاوی روایتها و تجارب زیسته دوران تحصیلی یک دانشجو معلم بهعنوان عامل تأثیرگذار بر اخلاق حرفهای معلمان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-35]
-
معلمان
رابطهی اخلاق حرفهای با خودکارآمدی و عملکرد شغلی معلمان ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 68-82]
-
معلمان اثر بخش
تحلیل شکاف وضعیت موجود و مطلوب صلاحیتهای حرفهای معلمان (مطالعه موردی: معلمان استان قزوین) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 106-125]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد